Snart dax att dra på byxorna



Nu är det strax dax att börja plocka ihop alla grejer som ska me till moster! Här ska renoveras! Tur att man är en tjej som inte har tummen mitt i handen iallafall...hur skulle släkten klara sej annars? ;)

Nu har det hamnat på min lott att fixa ordning hemma hos dom. De ska bli kul att få fixa lite... Sen är de alltid så skönt att va hemma hos dom oxå. Man känner sej nästan som en i familjen. Me like!! Det är liksom som den familjen jag aldrig haft typ... Hur som helst så trivs jag som fisken i vattnet hemma hos dom! Å där kommer jag spendera hela helgen!! Nice!!

Så snart är det dax att börja fixa i ordning här!!

Bye for now!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Faen Lisa, vi borde starta nåt. Det finns säkert massa snuskgubbar som vill ha hjälp av två händiga brudar, och vi tjänar massa pengar :)

2010-01-25 @ 00:43:08
URL: http://sannamarline.wordpress.com
Postat av: Frida Allerth

Har du gått o blitt inredningsarkitekt?! Då kan du ta o komma till värmegården o fixa lite, för här flödar inte fantasin direkt!

2010-01-26 @ 18:24:43
Postat av: Anonym

Har du gått o blitt inredningsarkitekt?! Då kan du ta o komma till värmegården o fixa lite, för här flödar inte fantasin direkt!

2010-01-26 @ 18:25:54

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0