Oppsssss....

Har haft fullt upp det sista så jag har missat att uppdatera! Ingen som dör av det ändå tror jag inte...det är ju inte sååå många som läser här direkt!

Sista tiden har verkligen varit asjobbig! Farmor har somnat in och dansar nu mer farfar i himlen! Pappa hejar nog på å bjuder på grogg :) 
Nej, det va riktigt jobbigt me hennes bortgång men ändå en lättnad på ett sätt. Nu slipper hon ju lida!

Så jag har mått kasst ett tag, så sorry för urkass uppdatering!

Nu gladare news:

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN VINCENT!! Som jag längtat...nu vill jag bara slänga mej i bilen och gosa bebis!! Grattis Bea och Niclas till göteborgs sötaste bebis!!

Nu får det bli lite te tror jag!!
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Frida i värmegården

Stackars dej, nu får vi hoppas att du slipper fler sorger på länge! Kram

2010-01-22 @ 09:35:13

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0