Nu är det dax att börja leva igen tror jag

Det har varit en hel del tuffa dagar. Mycket sjukhus det sista... Nu är det över å farmor har fått somna in! ♥ Skönt för henne att det äntligen är över och även för oss andra me. Hon hade inget värdigt liv överhuvudtaget det sista, så detta är det bästa!

Nu ska jag bara rycka upp mej å börja leva lite igen. Jag har mått skit i ett par veckor nu. Känt mej sååå stressad när jag inte har varit hos henne och bara haft ångest för att jag inte sitter där längre. Men nu har jag nog kommit ifrån stressen iallafall... skönt det!



Så mina vänner, nästa vecka är det jag som ska börja plugga! Va på Komvux i dag så nu är det fixat! Sååå skönt det ska bli å göra något vettigt igen...

Detta året ska ju bli mitt år så nu jävlar!! Nu börjar vi leva på nytt!!


Kommentarer

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0