Kom ut nu

Jag har inte mycket att se fram emot nu men en sak är att min bästa vän ska få sin första bebis NU! Hon, ja jag är säker på att det är en tjej =), skulle kommit igår!! Men ingen bebis i än...

KOM UT NU BEBISEN!! VI VILL JU SE VAD DU ÄR FÖR EN LITEN FILUR♥



så nu går jag mest och väntar på att telefonen ska ringa å hon säger att allt gått bra! Hon är lite trött  på att man ringer å frågar hela tiden så jag har hållit mej väldigt bra faktiskt... Vill ju ringa varje minut men jag hålelr mej!! :)


Kommentarer
Postat av: maggan

MAN FÅR FAKTISKT BERÄTTA FÖR SINA VÄNNER NÄR MAN SKAFFAR EN NY BLOGG!!!!

Hoppas Bea föder snart så hon slipper alla sms och telefonsamtal=) och så du får gosa med den lite..

Kram

2010-01-13 @ 08:41:50
Postat av: bea

Inget idag heller =( Hade lite förvärkar inatt men de gav med sig.

Så vi får hålla oss till tåls. Prutt.

2010-01-13 @ 09:53:50
URL: http://beamedbebis.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0