Jag är rädd faktiskt!!

Visst, alla kan göra sina misstag...Fine! Men när jag är ute så ser jag hela tiden killar OCH tjejer som är otrogna på ett eller annat sätt. Jag tycker det är sååå vidrigt verkligen. Å som singel är det faan inte lätt att veta vem som är singel eller inte. Jag har gjort mina misstag och gått hem med killar som jag trott varit singlar....My mistake!! Men hur faan ska jag kunna veta det om någon flörtar me mej?? Då tror man väl ganska självklart att personen i fråga är singel, elle????

Nu är dom flesta jag känner uppe i åldern där det är familjer och där det är barn inblandat å ändå ser man folk ute som flörtar hej vilt!! Whhhhy??? Vad faan får dom ut av det??
Visst man kan prata med andra och ha kul, men man måste väl för faan inte köra tungan i andras munnar för att ha kul elle?

Som tur är har jag inte sett mina vänner göra sånt där... Men det finns tillräckligt me folk som är vidriga mot sina partners! En kompis till mej får ständigt mess från en kille som är upptagen...Han vill komma upp till henne på fika osv. Han har en familj med en liten son. Hon dissar honom så klart!!

Jag är faaan livrädd för att bli kär nu för tiden! Tänk om man hittar värsta killen och blir såååå kär och vill bilda ett liv med honom. Sen något år senare kommer det fram att han har varit otrogen... Fy faaan! Jag skulle nog helt enkelt skära vissa delar av honom.

Jag vågar nog inte bli kär! Jag vill inte bli sviken! Jag vill bara vara lycklig!!!


Kommentarer
Postat av: Frida Allerth :o)

Hej Lisa! Nu har ja hittat hit oxå :o)

Nä en blir faen mörkrädd. Nu e ja inte så mkt ute i svängen längre men de har ju alltid varit likadant. Du får göra som jag när du träffar din stora kärlek! Köp ett hus på landet så blir de lite svårare för honom att gå ut o festa ;o)

Kram Frida

2010-01-12 @ 14:01:29
Postat av: Lisa

hahaha...ja det är ju inte en dum idé Frida!! Lura ut honom i skogen och bind fast honom så är han din för alltid! Ska ta å tänka på den!! Men man måste ju hitta den rätte fan å kunna lura ut i skogen först...det är där problemet ligger nu typ ;)



Kramelikram

2010-01-12 @ 15:07:07
URL: http://mywaybylisa.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0