Ja ja...jag är singel!!

Är rätt tröttsamt att va singel. Det är inget jag vill vara. Men jag vet oxå vad jag vill ha för typ av kille och har säkert blivit lite kräsen med åren! Men vadå?? Ska jag nöja mej me något som jag inte vill ha då elle?? Man får va kräsen, å jag skiter i om jag inte får det. För jag tänker va det!! Jag vet vad jag vill ha som sagt och det är det jag ska ha, annars kan det kvitta!

Men det är lite trist att man inte hittar rätt. Visst, många säger att man inte hittar sin prins på krogen! But why not??? Många killar vill enbart knulla kanske...men ibland vill vi tjejer oxå bara ligga! :) Sen tror jag att jag har större chans att träffa någon på krogen än vad jag har i min lägenhet i allafall!!

Visst kan man prova nätet. Två av mina vänner har hittat helt rätt tackvare nätet...en är i dag gift och väntar på sin lilla bebis som kommer vilken dag som helst! Men jag har svårt för det där... Visst ligger jag ute på några sidor men det blir ju aldrig något vettigt med det där! Nja...jag kanske inte har gett det någon ärlig chans heller...men men...orkar man det då?
Vi får se!!

Hur som helst så är jag singel!!!! Trist, men va faan jag överlever nog!!


Kommentarer

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0